პროექტი ,,ბითლზების თანამედროვენი"

https://docs.google.com/document/d/1RHSji6cN3OTAPMuC1VUge3MNgEoymhyupC_acl1-aYw/edit?usp=sharing
                       პროექტი
                  
პროექტის სათაური
ბიტლზების თანამედროვენი
პროექტის მთავარი იდეა
მოსწავლეები გაეცნობიან ბიტლზებისა და მათი თანამედროვე ჯგუფებისა და სოლისტების შემოქმედებას. მოისმენენ მათ ნაწარმოებებს , შეადარებენ,გააანალიზებენ და მოაწყობენ პრეზენტაციას, შექმნიან ვიდეოკოლაჟს.
პროექტის აქტუალობა
მოსწავლეებმა უკეთ გაიცნონ მეოცე საუკუნის სამოციანი წლების როკ-ჯგუფები.
პროექტის მიზნები
მოსწავლეები გაეცნობიან მეოცე საუკუნის როკ-ჯგუფის ბიტლზების და მათი თანამედროვენის შემოქმედებას.
მოსწავლეთა ასაკი
14-15 წლის
ვადები/ხანგრძლივობა
1 თვე
მოსალოდნელი შედეგები
თითოეული მოსწავლე გადაინაწილებს სხვადასხვა მუსიკალურ ჯგუფს, მოამზადებენ პრეზენტაციას, გააცნობენ თანაკლასელებს, მოამზადებენ ვიდეოკოლაჟს.
პროექტისთვის საჭირო რესურსები
კომპიუტერი, .პროექტორი,ინტერნეტი,ვიდეოკამერა,პრინტერი.

საგნებთა/ საგნობრივ ჯგუფთან კავშირი/ესგ-სთან კავშირი
მუსიკა/ისტი 
მუს.IX.4. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო პროცესში მონაწილეობა.
მუს.IX.5. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.
მუს.IX.6. მოსწავლეს შეუძლია გააცნოს თანაკლასელებს მუსიკალური  ხელოვნების ნიმუში ან მუსიკოსის შემოქმედება.



პროექტის ხელმძღვანელი/ხელმძღვანელის ელ/ფოსტა/პროექტის ვებ გვერდი.
ეკა გაგუა/     eka.gagua999@gmail.com/      http://gaguaeka.blogspot.com




                                       პროექტის ანგარიშის ფორმა
პროექტის დასახელება-ბიტლზების თანამედროვენი
პროექტის ვადები-1 თვე
  • განხორციელების მიმოხილვა-პროექტი განახორციელა აბედათის საჯარო სკოლის მე-9 კლასმა, კლასში თითოეულმა მოსწავლემ გადაინაწილა სხვადასხვა მუსიკალური ჯგუფები და სოლო შემსრულებლები, ინტერნეტიდან მოიძიეს ინფორმაცია მათი მოღვაწეობის შესახებ, ასევე ფოტო და ვიდეო მასალები. მოსწავლეებმა მოამზადეს პრეზენტაცია pover point-ში შერჩეული მუსიკალური ჯგუფების შესახებ  და გააცნეს ერთმანეთს (https://ekagagua.blogspot.com/2019/06/blog-post_6.html ). პრეზენტაციის შემდგომ მოსწავლეებმა მოისმინეს თითოეული მუსიკალური ჯგუფის ვიდეო მასალა, შეადარეს სხვასხვა სიმღერები ერთმანეთს , იმსჯელეს მუსიკალური ნაწარმოების ხასიათზე, ჟანრებსა და შემსრულებლებზე, დააფიქსირეს საკუთარი პოზიცია შემსრულებლების სტილზე. 
     პროექტზე მუშაობის პროცესში მოსწავლეები აფიქსირებდნენ თავიანთ მუშაობას ფოტოზე  და მოამზადეს ვიდეოკოლაჟი
     პროექტის მიზანი მიღწეულია, მოსწავლეები გავიდნენ ესგ-თი განსაზღვრულ შედეგზე:
მუს. IX. 4.
 მოსწავლეს  შეუძლია სასწავლო  პროექტში მონაწილეობა.
  • განსაზღვრავს პროექტის მიზანს;
  • გეგმავს პროექტს და ანაწილებს ფუნქციებს;
  • მოიძიებს თეორიულ მასალას, ქმნის რესურსს;
  • მონაწილეობს კონცერტის, წარმოდგენის, ტელე/რადიო გადაცემის  დადგმაში, ჟურნალის მომზადებაში;
  • მონაწილეობს პროექტის წარდგენასა და შეფასებაში.

  • მუს.IX.5.
მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი  მუსიკალური ნაწარმოების გაანალიზება.
  • საუბრობს მუსიკალური ნაწარმოების მოსმენით გამოწვეულ შთაბეჭდილებაზე;
  • ახასიათებს  მუსიკალურ ნაწარმოებს ფორმის, ჟანრის, სტილის და მუსიკალურ-გამომსახველობითი საშუალებების მიხედვით;
  • საუბრის დროს იყენებს სახელოვნებო/ მუსიკალურ ტერმინოლოგიას;
  • ამოიცნობს მუსიკალურ ნაწარმოებებს მოსმენისას.
მუს.IX.6. მოსწავლეს შეუძლია გააცნოს თანაკლასელებს მუსიკალური  ხელოვნების ნიმუში ან მუსიკოსის შემოქმედება.

          პროექტის მომზადების პროცესში მასწავლებელი ახდენდა სამუშაო პროცესის მონიტორინგს , იყო როგორც ფასილიტატორი და ახდენდა მოსწავლეთა განმავითარებელ შეფასებას  პოზიტიური სიტყვიერი კომენტარის სახით. პროექტის დასასრულს მოსწავლეები შეფასდებიან:
 განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკით.
კრიტერიუმები
ინდიკატორი
შეფასება
მიღებული ქულა
მასალების მოგროვება
აქვს მწირი ინფორმაცია
      1-3


აქვს ინფორმაცია, მაგრამ არასრული
    4-5


აქვს ინფორმაცია, მაგრამ არააქვს ფოტო და ვიდეო მასალა
      6-7


აქვს სრული ინფორმაცია ვიდეო და აუდიო რესურსით
    8-10

გუნდურ პროექტში მოსწავლეთა მუშაობის ეტაპი
არ არის ჩართული. ვერ იყენებს ისტ-ის ელემენტებს
    1-3


მოუწესრიგებელია; არ ჩანს მოსწავლის ჩართულობა
    4-5


მოწესრიგებულია; ცდილობს ჩაერთოს ისტ-ის ელემენტების გამოყენებას.
    6-7


ორგანიზებულია; კარგად ართმევს თავს ისტ-ით სარგებლობას.
    8-10

პროექტის წარდგენის ეტაპი და ჩართულობა ანალიზის პროცესში.
არ არის მზად პროექტის პრეზენტაციისთვის და არ არის ჩართული ანალიზის პროცესში.
    1-3


ნაკლებად აქტიურია
    4-5


აქტიურია და ცდილობს ჩართული იყოს ანალიზის პროცესში
    6-7


მაქსიმალურადაა ჩართული ,როგორც საპრეზენტაციო ,ასევე ანალიზის პროცესში.
    8-10

ქულათა ჯამი



საბოლოო შეფასება
ქულათა ჯამი გაყოფილი 3-ზე.


პროექტი დასრულდა 2019 წლის 25 აპრილს.



        

No comments:

Post a Comment

საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

https://dochub.com/ekagagua999/O66jQgQ/%E1%83%94%E1%83%99%E1%83%90%E1%83%A1-%E1%83%99%E1%83%95%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%95%E1%83%90-pdf?pg=4...