შეფასების კრიტერიუმები
|
5-6 ქულა
|
7-8 ქულა
|
9-10 ქულა
|
მოსწავლეები
ანსხვაბებენ კომპოზიტორთა შემოქმედებას ნაწარმოებების მიხედვით
|
ნაწილობრივ
ანსხვავებენ კომპოზიტორთა შემოქმედებას
|
უმეტესად ანსხვავებენ
|
კარგად ანსხვავებენ
|
მოსწავლეები
აანალიზებენ მოსმენილ ნაწარმოებს (,ავსებენ T სქემას).
|
ნაწილობრივ
აანალიზებენ მოსმენილ ნაწარმოებს
|
უმეტესად აანალიზებენ
მოსმენილ ნაწარმოებს
|
კარგად აანალიზებენ
მოსმენილ ნაწარმოებს
|
მოსწავლეებს
შეუძლია გაარჩიოს მუსიკალური ნაწარმოების შემადგენელი ელემენტები
|
ნაწილობრივ
შეუძლია გაარჩიოს მუს.ნაწარმოების შემადგენელი ელემენტები
|
უმეტესად არჩევს
მუს.ნაწარმოების შემადგენელ ელემენტებს
|
კარგად განასხვავებს
მუს.ნაწარმოების შემადგენელ ელემენტებს
|
|
|
|
|
- მთავარი გვერდი
- საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
- სადიგნოსტიკო შემაჯამებელი ტესტები მე-9 კლასში
- პროექტი ,,ბითლზების თანამედროვენი"
- სამოდელო გაკვეთილი
- პროექტი ,,შექსპირი და მუსიკა"
- პრეზენტაცია-,,ჯაზის მიმართულებები" ,,ჯაზმენები"
- პრეზენტაცია-,,შექსპირი და მუსიკა"
- ვიდეოკოლაჟი
- პრეზენტაცია - ბითლზების თანამედროვენი
- შემაჯამებელი ტესტები
- შეფასება
- გაკვეთილის გეგმა
- პრეზენტაციები
- პროექტი
შეფასება
Subscribe to:
Posts (Atom)
საკუთარი პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
https://dochub.com/ekagagua999/O66jQgQ/%E1%83%94%E1%83%99%E1%83%90%E1%83%A1-%E1%83%99%E1%83%95%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%95%E1%83%90-pdf?pg=4...
-
გაკვეთილის გეგმა გაკვეთილის თემა: ვენის კლასიკოსები სწავლების საფეხური/კლასი:საბაზო/ IX მოსწავლეთა რაოდენობა: 13 მოსწავლე კლასში ა...
No comments:
Post a Comment